lördag 31 augusti 2013

Oj, kära, kära nån...

... nu är goda råd dyra! Matten har fått fnatt, tror jag. Hon tänker förändra  min blogg. Inte nog med att jag måste dela den med katterna - nu ska jag visst tvingas dela den med henne också! Hon vill liksom slå ihop mig med Dagsländorna!!! Eller snarare tvärtom. Hon har skrivit lite mer på den där Sländan..

Fast å andra sidan - jag behöver ju hennes hjälp, och jag gillar alltid sällskap. I synnerhet av matte. Och mina katter. Så kanske det kan fungera - om ni inte överger oss förstås.

Ska vi dela DEN HÄR bloggen, eller ska vi starta en ny tillsammans?

Det blir i vilket fall en rejäl förändring, just nu funderar matten mest över utseendet. Bloggens, alltså. :)

Det regnar ute. Det brinner i kaminen inne, fast det inte är kallt. Ett riktigt datorväder, säger matte.

Och i morgon är det september.

8 kommentarer:

  1. Släng in in matte här. För hit hittar ju alla.
    Svampvatten behöver det trilla ner ännu mera. Kan komma nu när ja ändå har dötrist pga skitmatte

    SvaraRadera
    Svar
    1. Frågan är bara om dom stannar...
      Fast jag litar på dej, som en vän i nöden.

      Radera
  2. Då röstar vi för att ni ska dela DEN HÄR bloggen... då är det ju mest din blogg ;) och så har bloggen kvar den utomordentligt fina adressen! Ja, så tycker vi och hälsar därmed din matte välkommen till din blogg :) Kisarna med så klart, hihi. Spännande att se vad matten din hittar på för ny layout sedan, kan tänka mig att det kommer bli minst lika tjusigt som de andra hon gjort :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror inte att just något blir kvar, men ska försöka rädda vad som räddas kan.
      Fast hon kommer nog att bre ut sig en hel del, hon matten.
      Men som du ser av nästa inlägg - någon TJUSIG layout planeras inte. Hehehhe, ni anar inte...

      Radera
  3. Klart det är här ni ska vara! Ni kan säkert samsas om utrymmet för det mesta handlar ju om dig och katterna ändå... Kramis från Ludde och hela flocken!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jahaja, undrar om "hela flocken" tycker likadant efter att ha sett bilden på nästa inlägg. Husse slipper kolla på två ställen, och det är förstås en vinst.
      DU kommer nog att sakna mig då och då - håll tassar för att det inte blir alltför ofta.
      Hihihi - jag tror verkligen att matte har fått fnatt...

      Radera
  4. Klart dere skal kose dere sammen på den her siden ;) Du klarer sikkert administrere både puser og mamsen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag lovar att jag ska göra så gott jag kan - men om du har sett bilden i nästa inlägg så förstår du att det inte blir lätt.
      Hoppas min matte inte blivit helknäpp på allvar... ;)

      Radera