lördag 8 oktober 2011

Nu blir det lite konstigt ett tag hos mej...

Det blir lite konstigt ett tag nu, på min blogg. Jag har lovat matte att hon får göra om den!
Fast bara till utseendet, förstås. Hon har redan gjort om sin, jag har godkänt den och det är därför jag vågar släppa henne lös här hos mej också.

Hon behöver några timmar på sig, tror hon, fast hon faktiskt har förberett sig en del. Men bloggen kommer att förändras vartefter, när hon håller på. Så bli inte förskräckta, i alla fall inte innan jag sagt att "så här får det bli"!  :)

Eftersom här inte blir grönt och vitt så länge till, så ska ni väl i alla fall få se en grön och vit bild. :)


Hej så länge, nu ska jag övergå till att bevaka matte!

6 kommentarer:

  1. Vilken fantastiskt fin bild på dig i headern!!!! :-)
    Åååhh säger min matte här, helt galen!
    Vi undrar hur ni har fått till den så avlång och fin, här blir det bara super stort...

    SvaraRadera
  2. Jag frågade husse va han skulle kalla färgen på din blogg, men han sa att SÅNA färger kunde bara Bengt Grive beskriva. Det blir på nåt sett så väldigt vitt i mitten, men det ändras ju lite med vilka bilder du väljer att visa. Det var en väldigt fin badbild du valt som header i alla fall. Ska bli kul att följa den tills den blir godkänd... Kramis!

    SvaraRadera
  3. Väntar mmed spänning på resultatet. Tycker faktiskt att den är snygg nu!!!

    SvaraRadera
  4. Wow! Min matte har banne mig inte ändrat en pryl på sin/min blogg sen hon startade den för hundra år sen! Vilken duktig matte du har då!

    SvaraRadera
  5. Kasper och matten8 oktober 2011 kl. 21:44

    Emma o Malte - Man måste beskära. Den här headern är ett utsnitt ur en helt vanlig, stor bild. Sen får man anpassa storleken så att bredden stämmer med bloggen, den nya varianten av Kaspers blogg är bred, eftersom den har två sidokolumner.
    Jag gjorde på samma sätt på min egen blogg.
    /Berit Elisabet, Kaspers matte

    Ludde - matte hälsar och säger att hon skulle kalla färgen djupt plommonlila... ;) Men den är ändrad nu, fast på sin sida ska hon ha det mörka kvar, säger hon. Fast där är det ju inte plommonlila förstås...
    Jag har godkänt min sida nu.
    Den är lik nåt jag haft förut, är väl därför jag känner mig hemma med den. :)

    Sigge - Matte tyckte också att bloggen var snygg precis när du tittade, men hon fortsatte i alla fall att prova nya varianter. Den är ljusare nu, och det passar nog mig bättre, tycker hon. Fast själv behåller hon det mörka! ;) För det passar nog henne bättre, tror hon...

    SvaraRadera
  6. Rudi - det har hon visst gjort, din matte! Du har haft många olika, helt fantastiska headers!! :)
    Min matte tycker det är kul med layout, och nu har hon upptäckt att det går att göra nästan vad som helst, även på bloggen! Utan att förfalla till den där softade houri-rosen-slöj-stilen... ;)

    SvaraRadera