onsdag 5 oktober 2011

Hörrudu Blogger...

... när jag skriver i min blogg så ska du tala om det för dom som har sagt att dom vill veta! Varför gör du inte det? Du har missat min dejt med Grynet!!! Skrot-Blogger! Åtminstone just nu. Och så tog du bort bildsvitvisningen också...

Har annars inget speciellt att säga just nu, dagen har varit som vanligt. Matte har jobbat vid datorn, jag har mest slappat och matte har tagit bilder på Mysan...

Matte påstår att hon, Mysan alltså, är ett intressant studieobjekt. men jag genomskådar henne, alltså matte - hon är ju kär i Mysan! Väldig tur att hon är kär i mig också! Alldeles väldans UR-kär, säger hon!

Bra.

11 kommentarer:

  1. Jamen, rackrna Blogger då! Jag hade ju inte en aning om att du och Grynet roat er, för det berättade ju inte Blogger för mig! Men NU vet jag. Kul med tjejbesök, visst är det?

    SvaraRadera
  2. Rudi - jaha, och nu är det TVÅ inlägg som Blogger inte visar att jag gjort! Mobbarblogger!!!
    Men kul med dejt, det är det sannerligen. :)
    Får väl skriva att man måste feed-prenumerera på mig, om man nu vill se när jag skriver nåt!
    Matte tänker förresten göra om min blogg lite, när hon får tid. Men det lär väl inte hjälpa, förstås.

    SvaraRadera
  3. Märkte också att din blogg inte uppdaterades hos mig, men jag litar inte på blogger, så jag kikar runt lite extra för säkerhets skull... Kramis!

    SvaraRadera
  4. Ludde - jag var just på väg att hälsa på hos dig, för Blogger talar i alla fall om när DIN bloggg uppdateras - tur det åtminstone! ;)
    Men både jag och matte känner oss mobbade av skitblogger (som jag i vanliga fall ju gillar förhållandevis bra...)

    SvaraRadera
  5. Jojo de däringa bloggarna de är speciella de. Men nu har jkag kollat in diun dejt, och den var ju härlig ! Men trevligt verkar ni ju ha haft dte ändå.
    Här har det varit lugnt som i en filbunke, för matte har mest sovit på dagarna nu när hon jobbat så mkt på natten. Men det är mysigt det med att mysa med matte sådär.
    Idag fick vi hålla mellanhusse sällskap ett tag för matte skulle skjutsa Aylens sista valp til djurdoktorn för nu ska den valpen resa till sin nya matte, och då måste den ha ett friskintyg. Hon var frisk som en nötkärna sa matte !

    SvaraRadera
  6. Wille - helt plötsligt så verkar det ju fungera igen!?? Men du har rätt, dom är allt speciella, dom där bloggarna...
    Men det var ändå MYCKET jobbigare när jag bara nästan-bloggade på hemsidan - och där gick det ju ALDRIG att visa när jag uppdaterade.
    Aylens sista valp - hoppas hennes nya matte blir en bra matte, och det blir hon säkert! Måste man ju bli till en sån liten söting, jag har ju sett bilder på valpisarna.
    Det ska förresten bli skitväder nu, så det är lika bra att vi får ta det lugnt inne i stugvärmen... ;)

    SvaraRadera
  7. Tur att vi har våra mattar du och jag, för min matte är oxå kär i mig det har jag fattat för länge sen. Hon kör ner näsan i min päls och vrålgosar med mig, trots att hon sekunden efter nyser så hela rummet skakar, hihi.

    Taxpussar.

    SvaraRadera
  8. Haha vi såg oxå det sist, att vi skrev nästan samtidigt, två själar, en tanke....
    Den där Grynet verkar vara som Doris, en riktig mattefjant ;-)

    Sen är det allt tur att mattarna kan ha många kärlekar så att det blir rättvist..
    Ha en go helg

    SvaraRadera
  9. Hillman - min päls är också van vid nerkörd näsa och vrålgosande matte. :D
    Visst är det himla mysigt! Mattar ska absolut vara kära, tycker jag! ;)

    Stella - hehehe, men den här gången är vi visst lite i otakt. Jag har inte hunnit kika runt än, för matte som måste hjälpa mig har jobbat med att förändra sin blogg, hela kvällen.
    Snart ska hon förresten ta itu med min också! Den är för grön, säger hon. Ska visst bli mörk och höstlik om jag har förstått henne rätt. Hrm...
    Du har rätt, Grynet är så mattig så att det nästan blir fjantigt. Men söt är hon. :) Fast du är nog ännu sötare, och inte är du fjantig heller. :)

    SvaraRadera
  10. Vilken tur att jag titta in här ändå då... Dejten med Grynet såg ju så myspysig ut..

    Ha det gott

    SvaraRadera
  11. Gizmo - Grynet är väldans söt! Fast hon ÄR onödigt mattig, tycker jag. Det är i alla fall lättare att få fart på henne utomhus. :)
    Blogger är lite strulig ibland, men bortsett från tillfälliga strul är matte nöjd.
    Hon har just ändrat sin hemsida totalt, och nu ska hon ta itu med min. Rätt okej, den gröna sommaren är ju faktiskt slut. :)

    SvaraRadera