söndag 29 maj 2011

Premiär!

Jahaja, ÄNTLIGEN!!! Fattas mycket här, men matte har en massa konstigt för sig som inte har ett dugg med min nya blogg att göra! Jag också för all del. Har träffat tanter, hihihi, ni skulle sett hon som kom i vackra svarta sammetsbyxor ... jag FÄLLER.

Mollie har varit här, och jag har badat. Många gånger. Mollie doppade som vanligt inte ens en tass!

Det var knepigt att starta den här bloggen. Andra försöket! Jag ville ha en EGEN profil - men det gick inte Blogger med på, när matte startade min blogg!
Så jag fick lov att radera den och öppna ett EGET konto! Mina kommentarer på era bloggar ska väl t.ex. inte signeras med mattes namn heller!!!!

Nu ska jag se hur det går att ladda upp en bild här, naturligtvis måste Mollie vara med på den! :) Bilderna från senaste dejten har matte fortfarande bara i kameran, så den här är nog tre veckor gammal.


Undrar om bilden blir större när man klickar på den? Det borde den bli. Mycket nytt att komma underfund med. 

Jag har en busfilm från senaste besöket, ska försöka lägga upp den nästa gång. Men nu hälsar matte och säger att vi måste ägna oss en stund åt den nya hemsidan1 Och åt HENNES blogg!!

Det finns egioster .... visst... ;) I varje fall egoister, tyckte felstavningen såg så rolig ut så att den får vara kvar.

Nosis på er alla bloggkompisar! Kul att ni har hittat hit! (Om ni inte hade det, så skulle ni ju inte kunna läsa det här, smart uträknat va´!!

       PS. Så småningom ska jag försöka komma underfund om det där med länklista också!
     

8 kommentarer:

  1. ÄNTLIGEN är du tillbaka!!!!!!
    Snygg blogg, nu ska jag kolla nya hemsidan också.

    SvaraRadera
  2. Va LÄCKERT! Förstår att du suttit uppe halva nätterna med matten! Välkommen till Blogger på gott och ont!

    SvaraRadera
  3. HURRA! HURRA! HURRA! HUR... Vänta nu... MATTE!!! SKA man hurra för en ny blogg???
    Jo - det tycker vi allt. Jättekul att se dig i "feeden"! Och matten kommer nog på det där med lista och så'nt. Har VÅR matte lyckats så kan det inte vara svårt....
    Förresten tycker vi att "egiost" var ett mycket bra ord! För EGOIST tror vi inte riktigt helt alldeles på att din matte är... Säkert en riktig egiost dock:)
    PUSS!
    Jesper och Assar

    SvaraRadera
  4. Jamen välkommen till strul-blogger, Kasper! Snyggt med mycket grönt till din päls! Som måste vara rolig att fälla på svarta sammetsbyxor :-)

    Jätteproblem att kommentera hos dig har jag. Fast så är det hos många andra också tyvärr!

    SvaraRadera
  5. Åh vad tjusigt det blivit! Härligt att ni kommer igång allt mer! Man blev glad av den fina headern på dig i gröngräset!

    Hoppas ni får en toppenvecka!

    Tim tackar för krya på sig hälsningen, tyvärr verkar den dock inte hjälpa men vi kämpar på så gott vi kan och hoppas på att det ska vända vad det lider.

    SvaraRadera
  6. Vilken trevlig ny blogg Du nu har Kasper.. Tyckte den andra var fins också. Ska kika på nya hemsidan & mattes blogg också. Trevlig vecka. Kram från London/Kikkan. P.S. Fin bild på Dig & Mollie D.S.

    SvaraRadera
  7. Aha en "riktig" blogg säger du. Fast nog tyckte jag att den gamla "Kasperian" var trevlig den med.
    Jätteskoj att du äntligen kan få skriva av dig själv, ja med lite mattehjälp förståss.
    Jo det händer väl lite då och då även här. Men hittills idag är det rätt lugnt. "Lillbrorsan" sover mest. Undrar om han fortfarande är trött efter helgen. Hur ska jag få honom att förstå att man INTE SKA vara ute och ränna på helgerna ???

    SvaraRadera
  8. Visst blev bilden större mycke större, hihi. Grattis till nya bloggen den är snygg och en snygg hund äger den med, hihi.

    Taxpussar.

    SvaraRadera