måndag 30 maj 2011

Inte mitt fel, väl???

Har sett att det började strula här på Blogger, samtidigt som jag kom hit! Det KAN väl ändå inte vara så att det var jag som ställde till det? Nej, i så fall var det förstås matte, för hon brukar kunna ställa till det mesta.

Men kanske har dom fixat allt nu? För ni har ju faktiskt kunnat kommentera.

Apropå kommentarerna - jag har skaffat en ny profilbild - matte pusslade ihop oss på Photoshop. Och så vill jag säga att jag också gillade min gamla Kasperia, men den blev väldigt jobbig för matte eftersom hon själv måste göra allt som Blogger sköter här. Mycket pysslande blev det.

Här är det ju jätteenkelt!

Jag har umgåtts med lilla Cheri här på tomten idag, men klart att matte inte hade nån kamera.

När vi var och handlade åkte matte en liten omväg, och då såg vi dom här kamraterna - jag tyckte dom var skojiga, men fick inte gå ut ur bilen.

Gutefår, sa matte. Undrar om de stämmer?

Och så ska det bli jättespännande att se om det går att lägga in en bild med ett å i titeln. Får. På gamla Kasperian måste alla bilder med å eller ä eller ö i sig döpas om!

Men EN sak gillar jag inte - matte har ställt in min dejt med Mollie i morgon!!!!! Utan något som helst vettigt skäl!!!!
Skrotmatte!!!!

Det finns faktiskt något som är sämre här med nya bloggen - jag kan ju inte svara på kommentarer!  Som jag gjorde i min gästbok!
Men så är det här i livet. "Allt val är ett offer", som någon brukade säga. Och som matte också säger ibland. :)

6 kommentarer:

  1. Klart det var mattens fel! Om ni nu alls var inblandade:) Jag tvivlar faktiskt...
    Inte kunna sätta in bilder som heter med å, ä eller ö? Förstår att matten tröttnade...
    Förresten har jag fnissat halva dagen åt damen som kon till fällande Kasper i sammetsbyxor:))) Hoppas att hon har MYCKET tape hemma!
    PUSS!!!

    SvaraRadera
  2. Men Kasper! Visst kan du också skriva kommentarer i din egen blogg! Men du MÅSTE inte. Det tar ju en väldans massa tid... Kul att du lyckades få matten att ställa upp på profilbilden i alla fall. Och visst är det kul att HELA alfabetet funkar. Och VISST blir bilderna större när man klickar på dom (om man laddat upp dom större förstås)

    SvaraRadera
  3. Jaha, det ät alltså din mattes fel att bloggaran har blivit knäppa! Jaja, då vet vi åtminstone varför :-)
    Vi gillar din nya blogg bättre, för den är mycket lättare att komma in på och så ser vi när ni uppdaterar. Det är bra!

    SvaraRadera
  4. Kasper, den nya bilden på Dig och Din matte är jättefin! Jag menar, att ni är fina, inte bara bilden.

    SvaraRadera
  5. Blogger krångla innan ni kom hit, så det är varken mattens eller ditt fel. De här bloggarna krånglar ibland, blir lite mycket folk och då blir det kaos, räcker inte till liksom. Synd att matten ställde in din deit, lite fisigt tycker jag.

    Taxpussar.

    SvaraRadera
  6. Det här är bara ett testinlägg. Ine så särskilt anonymt egentligen, för jag har ju skrivit det alldeles själv... '/Kasper

    SvaraRadera